• Pengenalan

    Blog ini dikendalikan oleh pihak pengurusan pondok sebagai alternatif kepada portal rasmi madrasah
    al-bakriah.com

  • Sumbangan Derma

    Kami sentiasa mengalu-alukan sebarang sumbangan berbentuk zakat dan sedekah bagi tujuan kebajikan guru, pelajar dan pembangunan

    Sebarang sumbangan boleh disalurkan melalui akaun tersebut

    Tabung Madrasah Diniah Bakriah
    BIMB 03018010098410

     

  • Kandungan Blog

  • Tulisan Terbaik

  • Arkib

  • Statistik Pengunjung

    • 1,344,570 orang
  • Kandungan Blog

6 Respons

  1. assalamualaikum… Nk tye eh??? Nk daftar msuk dalam pondok nie kan, nk isi borg camne?? Secara online ke manual???

  2. Assalamualaikum saya nak masuk belajar. Saya umur 45 tahun perempuan bujang. Bole ke? Saya perlukan pondok sewa. Saya sekarang kat JB. Habis PKP nanti nak pergi Kelantan utk belajar.. InsyaaAllah

  3. Assalamualaikum. Maaf nk tnya utk kemasukan pelajar baru, nk daftar secara manual atau online ye?

  4. saya berminat nak beljar. boleh ke kalau saya nak beljar kt pondok ni. klau blh dalam mase terdekat.. sebab saya nak sagat beljar ilmu agama

  5. Assalamualaikum nak daftar macam mana ya? 2021 still ade lagi ke boleh masuk ke?

  6. Bagaimana nak memasuki maahad Pengajian Pasir Tumboh melalui ws ke atau on9 terima kasih Saya Nur Aqilah Ibrahim dari Rembau Negeri Sembilan

Tinggalkan komen