Daftar kemasukan sesi baru 1431/1432H mulai Sabtu 17 September

Pendaftaran bagi sesi baru 1432/1433H akan bermula pada Sabtu ini 19 Syawal 1432H bersamaan 17 September 2011M nanti. Oleh itu sebarang pendaftaran mestilah memenuhi syarat antaranya menyediakan beberapa dokumen penting iaitu :

1. Surat berhenti sekolah atau pengajian terakhir

2. Surat pengesahan bersih daripada sebarang kes jenayah samada dari imam mukim atau penghulu

3. Gambar berukuran passport 3 keping

4. Fotostat kad pengenalan

2 Respons

  1. Assalamualaikum. saya Isa Bin Zinon dari Perlis.ingin bertanya ada tak ruang untuk belajar pada cuti penggal sekolah pada ujung2 tahun.

  2. Saya berumur 23th baru memeluk agama islam selama 6 bulan. Memelukan tempat pembelajaran berterusan dan saya amat tertarik untuk belajar ditempat tuan untuk tujuan tersebut.Oleh yg demikian sya berharap tuan dapat memberikan saya maklumat dan mudah2an saya dapat diterima masuk. Amin.
    Utk pengetahuan tuan saya daripada selangor. Terima kasih Allahuakbar

Tinggalkan Jawapan

